Share |

FAQ

Jak to działa?

Serwis Nocowo.pl pomaga turystom pozyskać oferty na pobyt dopasowane do złożonych zapytań, a właścicielom noclegów zdobyć klientów, których oczekiwania są w stanie spełnić. Czytaj więcej.

Opinie aktywnych klientów serwisu

Korzystam z serwisu Nocowo.pl bardzo często i jestem zadowolony, bo dostaję bardzo dużo zapytań. Staram się odpowiadać na bieżąco, co się sprawdza, bo pojawiają się zainteresowani klienci. Ogólnie to działa.

Pan Dariusz, Willa Misiek w Zakopanem

 

Jestem zadowolona z działania portalu Nocowo.pl, choć aktywnie działam w nim dopiero od niedawna. Otrzymuję bardzo dużo zapytań i udaje mi się w ten sposób pozyskać klientów.

Pani Agnieszka, Domki Pokoje Żagiel w Sarbinowie

 

Nie mam żadnych zastrzeżeń do portalu Nocowo.pl, jestem zadowolona i często z niego korzystam, bo pomaga w pozyskaniu klientów.

Pani Małgorzata, Pokoje Lachs w Jastrzębiej Górze

 

Z portalu Nocowo.pl korzystam codziennie, bo jest w nim wyjątkowo dużo zapytań w stosunku do innych portali, więc na pewno wśród nich są też moi klienci.

Pani Lucyna, Domki Letniskowe Żuraw w Jarosławcu

 

Jestem bardzo zadowolona z usług serwisu, wszystko jest ok.

Pani Irena, Apartamenty Irena w Wiśle

 

Jesteśmy zadowoleni, że ludzie dzwonią i wysyłają maile, jest wiele zapytań, więc uważamy, że działa to nieźle i się sprawdza. Internet to jest to miejsce, w którym chcemy się reklamować, a portal Nocowo.pl pomaga nam w tym. Korzystamy z niego codziennie i odpowiadamy na zapytania.

Dom Bałtycki Apartamenty w Wiciach

 

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy. Otrzymujemy sporo zapytań, odpowiadamy na nie codziennie, a portal pomaga nam w pozyskiwaniu klientów. Już kilka razy upewniliśmy się, że mamy klientów z portalu Nocowo.pl, ponieważ sami nas o tym informują np. dzwoniąc. To sie opłaca i w przyszłości na pewno skorzystamy z tej możliwości ponownie.

Pani Beata, Domki Letniskowe Beata w Bobolinie

Korzyści ze współpracy z naszym serwisem

 

  • Dostęp do zapytań turystów
  • Możliwość odpowiadania na zapytania turystów
  • Bezpośredni dostęp do danych kontaktowych podanych przez turystów w zapytaniach
  • Prezentacja obiektu w serwisie i otrzymywanie bezpośrednich zapytań mailowych i telefonicznych od turystów
  • Możliwość dodawania okazji noclegowych
  • Możliwość dodatkowego promowania obiektu w serwisie
  • Niski koszt współpracy, który zwraca się z nawiązką przy pozyskaniu już pierwszego klienta.
Mam nocleg. Czym są zapytania o nocleg, które otrzymuję?

Jedną z funkcjonalności serwisu Nocowo.pl są zapytania o nocleg. Turysta składa zapytanie, korzystając ze specjalnego formularza. Określa w nim interesującą go lokalizację, typ obiektu, liczbę osób i termin planowanego pobytu, wprowadza także treść zapytania.

System wysyła to zapytanie równocześnie do wielu obiektów noclegowych spełniających wskazane przez turystę kryteria, do momentu, w którym turysta nie otrzyma przynajmniej kilku odpowiedzi lub nie usunie swojego zapytania. To, że otrzymali Państwo zapytanie o nocleg oznacza, że turysta nie znalazł jeszcze noclegu.

Mam nocleg. Dlaczego warto odpowiadać na zapytania?

Każde zapytanie oznacza klienta, który już zdecydował, że kupi produkt, nie wie jeszcze tylko jaki i od kogo. Taki klient jest aktywny i czeka na ofertę dopasowaną do swoich potrzeb. Twoja rola w tym, aby dostarczyć mu ją w jak najkrótszym czasie.

 

Turysta podejmuje decyzję o wyborze noclegu po otrzymaniu kilku ofert i wybiera tą, która spełnia jego oczekiwania i jest konkurencyjna cenowo lub oferuje dodatkowe bonus.

Mam nocleg. Jak odpowiedzieć na zapytanie?

 

Odpowiedź na zapytanie możliwa jest tylko i wyłącznie z poziomu formularza odpowiedzi na zapytanie. Po wejściu w link znajdujący się w informacji o oczekującym zapytaniu lub w zakładkę „Zapytania od turystów” po zalogowaniu na konto i wybrane zapytanie, wystarczy w odpowiednie okno wpisać treść odpowiedzi oraz wskazać proponowaną cenę, a następnie kliknąć na przycisk „Wyślij”. Jeżeli obiekt jest wyświetlany, odpowiedź trafia bezpośrednio do turysty. W przypadku niewyświetlanego obiektu odpowiedź zatrzymywana jest w systemie do momentu wykupienia jego wyświetlania.

Mam nocleg. Jak przygotować skuteczną ofertę w odpowiedzi na zapytanie turysty?

 

1. Odpowiedz na zapytanie tak szybko, jak to możliwe.

2. W swojej ofercie uwzględnij oczekiwania turysty zawarte w jego zapytaniu.

3. Przygotuj atrakcyjną ofertę na pobyt poprzez oferowanie dodatkowych bonusów lub konkurencyjną cenę.

4. W celu wysłania oferty wykorzystaj formularz odpowiedzi na zapytanie.

5. Jeśli turysta udostępnił swój numer telefonu, skorzystaj z niego – to pozwoli na szybkie złożenie oferty lub doprecyzowanie zapytania i przygotowanie propozycji skrojonej na miarę.

Mam nocleg. Co daje wyświetlanie obiektu?

W ramach wyświetlania w serwisie obiekt noclegowy zyskuje:

Mam nocleg. Ile to wszystko kosztuje?

Szczegółowy cennik usług Nocowo.pl można znaleźć tutaj. Możliwe są następujące warianty czasowe wyświetlenia obiektu:

  • kwartalny (69 zł brutto),
  • półroczny (98 zł brutto),
  • roczny (140 zł brutto).
Mam nocleg. Jak mogę wyświetlić obiekt?
  1. Zaloguj się na Twoje konto (np. przez link z maila z informacją o zapytaniu).
  2. Wejdź w zakładkę „Doładuj konto” i kliknij na przycisk „Zamów kredyty”.
  3. Po lewej stronie wybierz wariant doładowania:

a. kwota 69 zł brutto – doładowująca konto w sumie o 69 kredytów,

b. kwota 98 zł brutto – doładowująca konto w sumie o 174  kredytów (98 + 76 gratis),

c. kwota 140 zł brutto – doładowująca konto w sumie o 140 kredytów,

natomiast po prawej uzupełnij dane do faktury. Potwierdź.

  1. Wybierz sposób płatności i zapłać. Przy płatności przelewem, wyślij nam jej potwierdzenie (redakcja@nocowo.pl) – to przyspieszy doliczenie kredytów do konta.
  2. Po doliczeniu kredytów do konta wejdź do zakładki „Twoje obiekty”.
  3. Wybierz okres wyświetlania w fioletowej ramce pod obiektem i zatwierdzić przyciskiem „Promuj”. Twój obiekt jest już wyświetlany. Możesz skutecznie odpowiadać na zapytania.
Mam nocleg. Ile zdjęć mogę dodać do mojego obiektu?

Nie ma żadnych ograniczeń w liczbie dodawanych zdjęć.

Mam nocleg. Ile okazji noclegowych mogę dodać?

Nie ma żadnych ograniczeń w liczbie dodawanych okazji noclegowych.

Mam nocleg. Dlaczego nie mogę odpowiadać na zapytania turystów?

Na zapytanie mogą odpowiadać wyłącznie wyświetlane obiekty. Dowiedz się więcej.

Mam nocleg. Doładowałem konto, a nadal nie mogę odpowiadać na zapytania…

Prawdopodobnie nie przeznaczyłeś jeszcze kredytów na wyświetlanie obiektu. Dowiedz się więcej.

Mam nocleg. Chcę usunąć swój obiekt i wszystkie dane z serwisu.

Skontaktuj się z nami wysyłając maila z tytułem „usunięcie obiektu” na adres redakcja@nocowo.pl.

Szukam noclegu. Ile to wszystko kosztuje?

Dla turystów korzystanie z serwisu Nocowo.pl jest zupełnie bezpłatne.

Szukam noclegu. Jak udostępniane są moje dane?

Nie udostępniamy Twojego adresu mailowego – właściciele obiektów noclegowych mogą skontaktować się z Tobą jedynie przez specjalny formularz.

Szukam noclegu. Złożyłem zapytanie, ale nie dostałem jeszcze żadnych odpowiedzi.

Sprawdź, czy Twoje zapytanie widoczne jest na stronie. Jeśli tak, poczekaj na oferty. Jeśli nie, być może nie aktywowałeś jeszcze zapytania – czytaj więcej.

Mam pytanie.

Skontaktuj się z nami!

Nie znalazłem tu rozwiązania mojego problemu.

Skontaktuj się z nami!

Polska Żywiec

Chcesz odpocząć w bliskości lasu, w ciszy? To tylk...

Polska Zakopane

Willa Halka to świetne miejsce na wypoczynek w Zak...

Polecamy
foto
Polska Ustrzyki Dolne

Agroturystyka

foto
Polska Szklarska Poręba

Pensjonat

foto
Polska Piła

Hotel

Nocowo.pl: Szukaj noclegu nad morzem i nie tylko.